Set Minda Cerdas, Supplemen Terbaik Si Manja

Minda cerdas sememangnya diperlukan terutamanya bagi para pelajar samada pelajar sekolah ataupun yang menuntut di institusi pengajian tinggi. Minda cerdas mampu dimiliki oleh mereka yang mempunyai badan yang sihat melalui aktiviti fizikal ataupun pemakanan yang seimbang. Namun, seiring dengan arus globalisasi yang semakin canggih, kehidupan sosial kita tidak lagi terarah kepada aktiviti fizikal malah lebih kepada aktiviti yang bersifat 'indoor'. Ok, kalau aktiiviti pun sudah bersifat indoor, bagaimana pula dengan pemakanan kita yang dikatakan mampu membentuk Minda cerdas seorang pelajar. Lihat sahaja disekeliling kita, kewujudan-kewujudan restoran makanan segera mampu membuatkan kita cair akan iklan-iklan yang dipamirkan dan bagaimana dengan Minda cerdas kita.


Tidak perlu mengambil contoh terlalu jauh, saya sendiri sebagai seorang student di institusi pengajian tinggi awam seringkali tergugat dengan makanan-makanan seperti McDonald, KFC, Domino Piza dan sebagainya. Dan jangan terkejut jam 2 am saya baru sahaja selesai 'makan-makan' di Restoran Mamak, roti telur dan tea tarik pulak tu, lantas bagaimana mahu menghasilkan Minda cerdas ini? Kalau menghasilkan lemak betullah la tu. 

P/s: Husband saya pun turut terjebak dengan kegiatan isterinya ini.. ;-)


Apa yang perlu saya lakukan adalah, saya perlu mengambil Set Minda Cerdas yang didatangkan khas dari Shaklee yang mana ia menggabungkan 3 produk hebat Shaklee iaitu ESP (klik disini), Lesitin (klik disini) dan Omega Guard (klik disini) yang mana setiap produk ini mempunyai fungsi yang berbeza. 



ESP - memberikan rasa lazat dan boleh dicampur dengan minuman lain mampu membaiki memori dan sebagai pembekal tenaga kepada saya

Lesitin - mampu mempertingkatkan daya ingatan sekaligus menguatkan lagi daya ingatan saya dan mengurangkan stress penat belajar

Omega Guard - membantu tumbesaran serta perkembangan otak sekaligus mampu meningkatkan memori 


Selain daripada itu, ketiga-tiga produk di atas juga mampu mengurangkan dan menghapuskan lemak-lemak degil akibat kedegilan saya dengan makanan tidak sihat itu. Lihat lagi mengenai kebaikan setiap produk hebat Set Minda Cergas Shaklee iaitu ESP (klik disini), Lesitin (klik disini) dan Omega Guard (klik disini)..



Hubungi saya dengan kadar segera bagi mendapatkan sebarang rundingan atau konsultansi dan mengikut bajet cadangan anda. Untuk maklumat lanjut hubungi:

NURHANIM MOHAMED NOOR
SHAKLEE ID: 1076274
NO. HANPHONE: 010-9333205
FB:  Nur Hanim 


“Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya juga!

Hanya online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke group Eksklusif di Facebook”

NURHANIM MOHAMED NOOR
SHAKLEE ID: 1076274
NO. HANPHONE: 010-9333205
FB:  Nur Hanim 




Jangan lupa untuk klik pada butang g+ tanda sokongan anda kepada kami.



No comments:

Post a Comment