Hadiah kahwin buat pasangan pengantin baru dan hadiah ulangtahun perkahwinan buat diri dan pasangan

Assalamu'alaikum teman-teman sekalian, maaf kerana saya sudah lama tidak bersiaran dan bukan apa, saya baru sahaja pulang dari Langkawi dan Penang kerana menyambut ulangtahun perkahwinan kami yang pertama. Bukannya ini kali pertama saya ke Langkawi, tetapi inilah kali pertama saya bersama-sama husband ke Langkawi.. kononnya mahu celebrate 1st anniversary.. Hahaha.. Kononnya jugak sebagai hadiah kahwin...;-)


Best kalau g ngan husband ni.. macam-macam aktiviti boleh buat sama-sama dan antaranya adalah island hoping!!!..Kalau dahulu kala, setiap bulan pasti saya ke Langkawi kerana mengikuti kawan menjalani penyelidikan beliau di sana. Tetapi kerjalapangan beliau telah pun tamat, maka saya pun berhentilah ke Langkawi. So, nak dijadikan cerita, saya dan husband bercadang untuk memilih Langkawi dan Penang sebagai destinasi pertama sambutan ulangtahun perkahwinan dan juga sebagai hadiah kahwin kami memandangkan kami baru sahaja pulang dari berbulan madu di Bangkok dan Pattaya, Thailand pada Oktober 2013 yang lepas. Takkan nak ke luarnegara lagi kan... Lainla kalo kerja nya tiap-tiap hari cop duit, makalah bolehla keluar negara selalu..


Ha, disebabkan mud saya yang baik malam ni.. mari kita layan beberapa keping gambar yang sempat di'capture' sewaktu berada di Langkawi dan Penang.... Hurm.. nextime saya akan kongsikan pula gamabr saya dan husband bercuti di Bangkok dan Pattaya, Thailand.. Jom layan...



Orientall Village di mana pelbagai aktiviti boleh dilakukan termasuklah menaiki Duck apantah, Flying fox, menaiki cable car dan bermacam-macam lagi. Pelbagai gerai disediakan dengan harga yang berpatutan. So bagi sesiapa yang nak shopping, takperlulah ke cenang dikhuatiri anda akan mendapati harga disana lagi mahal...


Ini pula ialah Pulau Beras Basah di mana ia merupakan sebauh pantai yang indah dan kami di bawa ke sini kerana ia sudah termasuk dalam aktiviti island Hoping. Tiada aktiviti yang boleh dilakukan di sini melainkan bermandi manda. Pasir pantai yang putih mampu menambat hati anda. Jangan risau jika anda tidak membawa pakaian kerana anda boleh menaiki bot kembali dengan pakaian yang basah. Inilah hadiah kahwin kami buat kami.


Ini pula adalah Pulau Dayang Bunting dan kami mandi sepuas-puasnya memandangkan kami belum mandi lagi. Sebaik sahaja turun dari jeti, kami terus mengambil pakej untuk Island Hoping ini. Boleh jadi hadiah kahwin jugakkan?


Sebenarnya banyak lagi gambar yang saya naktunjuk tetapi memandangkan internet selow melow terpaksalah saya batalkan niat itu, mungkin nextime yer... Ok, selanjutnya mari kita bercakap mengenai hadiah kahwin buat pasangan pengantin baru dan hadiah ulangtahun perkahwinan buat diri dan pasangan sekaligus mampu menjaga kesihatan diri kita sebagai pasangan yang baru kahwin. 




Sebagai pasangan yang baru mendirikan rumahtangga ataupun masih lagi berada di alam bulan madu seperti kami, sesungguhnya hadiah kahwin berundurkan produk kesihatan adalah sesuatu yang amat bermakna dan produk shaklee mampu menyelesaikan semua masalah ini.


Shaklee telah bertapak di Malaysia lebih kurang 20tahun dan keberkesanan penggunaan produknya amatlah memberangsangkan dan semestinya mampu milik. Terdapat beberapa produk shaklee yang sesuai dijadikan sebagai hadiah kahwin buat pasangan pengantin baru dan hadiah ulangtahun perkahwinan buat diri dan pasangan. Dan jangan risau kerana produk ini senang diperolehi tetapi penggunaannya mestilah betul bagi mendapatkan kesan yang maksimum. 


Bcomplex, Gla Complex serta SR Vita C sangat sesuaikan diamalkan oleh pengantin perempuan manakala ZinkComplex serta Vitamin E direkakan khas buat sang suami. Bukan itu sahaja, isteri anda juga boleh mengambil zinkcomplex dan vitamin E dan begitulah juga sebaliknya. Kesemua produk di atas mampu menyuburkan organ reproduktif suami isteri dan sekaligus mempercepatkan proses kehadiran cahaya mata dan terang-terangla produk ini sememangnya sesuai dijadikan sebagai hadiah kahwin buat pasangan pengantin baru dan hadiah ulangtahun perkahwinan buat diri dan pasangan.




Hubungi saya dengan kadar segera bagi mendapatkan sebarang rundingan atau konsultansi dan mengikut bajet cadangan anda. Untuk maklumat lanjut hubungi:

NURHANIM MOHAMED NOOR
SHAKLEE ID: 1076274
NO. HANPHONE: 010-9333205
FB:  Nur Hanim 


“Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya juga!

Hanya online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke group Eksklusif di Facebook”

NURHANIM MOHAMED NOOR
SHAKLEE ID: 1076274
NO. HANPHONE: 010-9333205
FB:  Nur Hanim 



No comments:

Post a Comment