Cara Menghilangkan Jerawat Batu yang Tumbuh Melata

Hmm, sesetengah orang kata kehadiran jerawat seketul 2 merupakan pemanis muka, betolke..?? Tapi mungkin betollah pendapat itu sebab pensyarah subjek botani saya di UKM pun berkata begitu juga.. Ha, oleh itu, bolehla kita semua abang adik kakak menyimpan jerawat seketul 2... tapi bagaimana pula dengan jerawat batu yang tumbuh secara besar-besaran dan secara melata pulak tu.. Mungkin pemanis muka juga... tak gitu??? 


Hello, kalau dah jerawat batu besar-besar ada pulak nanah-nanah nasi, pastu bertebaran secara rawak di muka secara sesuka hati, takkan nak kata pemanis muka lagi... Diri sendiri tengok dan dah cuba berbagai cara untuk menghilangkan jerawat batu tu, takkan kawan-kawan tengok ataupon orang sekeliling nak kata pemanis muka lagi.. Dan kalau betollah sebagai pemanis muka, takkan kamu ni usaha macam-macam nak suruh jerawat batu tu hilang.. Ha, kata pemanis muka... nak suruh pemanis muka tu hilang..??


Nyatalah sebenarnya jerawat batu yang tumbuh melata itu bukanlah suatu pemanis muka yang patut dibanggakan tetapi sebenarnya ia adalah suatu perkara yang perlu dirisaukan.. apatah lagi apabila ia mengundang ataupun menyebabkan keyakinan diri hilang... Eh, kejap.. ke buat taktahu jer.. alahai, takkan kamu nak buat taktahu,... kalao buat taktahu je.. takkan kamu search macam-macam kat internet dan jumpa entry ni.. terus kamu klik..?? 


Jangan risau, buat si kamu, kamu dan kamu yang memiliki jerawat batu (aset terbesar), masih tidak terlambat untuk mengubatinya.. Percayalah setiap penyakit ada penawarnya melainkan kematian datang menjemput...   Hidup anda yang gelap gelita serta suram muram akan kembali bercahaya seiring dengan wajahmu yang mulus....


Sebelum melangkah lebih jauh, mari kita tengok apakah kesan buruk yang mungkin timbul akibat daripada timbulnya jerawat batu ini...


1. Lubang-lubang, bintik-bintik hitam serta pelbagai benjolan akan muncul secara spontan akibat jerawat batu itu. Dan ketahuilah betapa terkesannya jikalau ada yang menggelarkan muka anda seperti kawah bulan... bukan gulai kawah yer... jangan nak memandai.. kalau gulai kawah sedap jugak... ni kawah bulan


2. Jerawat batu yang timbul-timbul itu akan menyebabkan diri anda yang sebenar tidak timbul.. Paham ke maksud saya ni... ;-) ;-) .. atau dengan kata lain, kita akan berasa malu untuk bertentang mata dengan orang lain.. asyik tunduk bawah jer... (nampak sopan gtu...) tapi realitinya... kita jer yang tahu..


3. Ha, kalau dah ada rasa malu,  bukan ke sekaligus kita akan mempunyai rasa rendah diri yang teramat untuk menjalinkan hubungan yang lebih serius dengan oranglain.. Berasakan diri tidak layak untuk bersama yang tersayang... Bukan diri pernah dinodai.... tapi angkara nya jerawat batu tu lah... alahai kesiannya..


4. Dah la sengan nak berpasangan, nak berkenalan dengan kenalan lain pun berasa janggal.. apa tidaknya dah kalau kenalan kita tu.. muka mulus2 je... seketul jerawat batu pon tidak timbul... berbeza ngan wajah kita... nak bilang pon tak habis.. Situasi ini akan menjadikan orang lain beranggapan bahawa anda seorang yang anti sosial.. (Padahal anda sangat suka bersosial)


5. Tidak dinafikan penampilan merupakan suatu perkara yang amat dititik beratkan dan situasi ini akan menyebabkan peluang anda terbatas..Ha, jangan terkejut jika ada majikan yang pilih kasih memilih calon yang mempunyai wajah mulus berbanding wajah berjerawat... Walaupon pahit apa yang saya katakan ini.. tapi inilah kebenarannya..


6. Selain itu juga, anda akan mempunyai satu persolaan yangs entiasa berlegar-legar dalam ingatan anda dan sentiasa segar seiring dengan pertumbuhan jerawat batu anda itu... apakah ia.... "apalah nasib aku macam ni..?? " Betol ke tidak.. tepuk dada tanya hati..


Ha, penat membebel pasal kesan, sekarang mari kita bercerita mengenai penyelesaiannya... Shaklee sudah bertapak di Malaysia melebihi 20 tahun dan keberkesanan produknya diyakini oleh masyarakat.


Set Jerawat Batu didatangkan khas bagi sesiapa yang mempunyai masalah jerawat batu tumbuh melata secara sukarela yang mana sei ini terdiri daripada tiga produk utama iaitu SRVita C Plus, Vita-E Complex dan juga OmegaGuard... Bagi mengatasi luka yang keterrlaluan akibat jerawat batu melata ini, ZinkComplex mampu bertindak untuk mengurangkan serta mengeringkan luka-luka akibat jerawat batu melata..








Hubungi saya dengan kadar segera bagi mendapatkan sebarang rundingan atau konsultansi dan mengikut bajet cadangan anda. Untuk maklumat lanjut hubungi:

NURHANIM MOHAMED NOOR
SHAKLEE ID: 1076274
NO. HANPHONE: 010-9333205
FB:  Nur Hanim 


“Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya juga!

Hanya online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke group Eksklusif di Facebook”

NURHANIM MOHAMED NOOR
SHAKLEE ID: 1076274
NO. HANPHONE: 010-9333205
FB:  Nur Hanim 


No comments:

Post a Comment