Hilangkan migrain, mana lagi baik?? hantuk kepala atau amalkan supplemen?


As-salam diucapkan kepada para pembaca ExtraordinarySupplement dan maafkan saya kerana sudah beberapa hari tidak mencoretkan sebarang kata. Bukan apa, takder idealah sekarang ni.... Dan kali ni pun Nurin takmahu berborak panjang lebar merapu ntah apa, oleh itu...jom kita ikuti salah satu testimoni pengguna yang mempunyai migrain dan boleh hilangkan migrain dalam sekelip mata.



''Saya ada migrain. Semalam saya sakit kepala sampai hantuk-hantuk kepala sendiri. Sesiapa yang tengok, mesti fikir saya macam orang gila dah. Hehe... Sakiiit sangat sampai saya ada terfikir untuk amik mc hari ni.


Kawan saya tanya, kenapa saya takmau makan paracetamol (macam dulu2)... Saya jawablah yang saya nak elak masukkan 'bahan kimia' dalam badan. (Dulu, kalau sakit kepala, memang selamba je amik ponstan)


Dia tanya lagi, dahtu macammana nak hilangkan sakit? Saya spontan jawablah yang saya akan fight sakit ni dengan vitamin Shaklee (seriuuus tak perasan yang saya jawab gitu. haha.. - maybe sebab saya tahu yang Shaklee tak guna menda2 kimia/sintetik).


Nak dijadikan cerita, malam tadi saya amik Ostematrix 4biji, dan juga BComplex dan minum banyaaaak air sebelum tidur. Alhamdulillah pagi ni bangun tidur, rasa baguuus sangat. Hilang sakit kepala, terus boleh gi kerja macam biasa.


**selalunya, kalau saya sakit kepala, akan berlarutan selama lebih 48jam.
Terima kasih Shaklee!
Hihi... 
terasa mahu bercerita."



Ha, itulah salah satu testimoni pengguna yang menggunakan set asas migrain untuk hilangkan migrain. Ke ada dikalangan pembaca yang rela menghantukkan kepala dari mengamalkan supplement.. Dan kalau lah menghantukkan kepala mampu menghilangkan migraine, itu satu bonus. Tapi adakah kita ingin mendapatkan bonus banyak kali dalam hidup kita dengan cara yang begitu..??


Bcomplex dan Ostematrix mempunyai peranan tertentu dalam proses melegakan migrain tambah-tambah lagi bcomplex mampu menghilangkan stress serta mengurangkn tekananan sekaligus merupakan supplement yang bagus untuk menghilangkan migrain.



Hubungi saya dengan kadar segera bagi mendapatkan sebarang rundingan atau konsultansi dan mengikut bajet cadangan anda. Untuk maklumat lanjut hubungi:

NURHANIM MOHAMED NOOR
SHAKLEE ID: 1076274
NO. HANPHONE: 010-9333205
FB:  Nur Hanim 


“Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya juga!

Hanya online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke group Eksklusif di Facebook”

NURHANIM MOHAMED NOOR
SHAKLEE ID: 1076274
NO. HANPHONE: 010-9333205
FB:  Nur Hanim 




Jangan lupa untuk klik pada butang g+ tanda sokongan anda kepada kami.

No comments:

Post a Comment