Kalsium Shaklee

As-Salam dan Selamat Malam, saya menulis artikel ini pada waktu malam, jadi jika anda membacanya pada waktu siang, sila abaikan perkataan ucapan selamat malam dari saya.. ;-)



Ok, bagaimana kita mahu memilih kalsium premium???
- Pilih produk yang ada vitamin D dan magnesium?? atau Elakkan produk yang diperbuat dari tulang dan dolomite supaya dapat mengelakkan keracunan plumbum?? atau perlu elakkan mineral chelated?

dan bagaimana pula dengan OsteMatrik Shaklee??

OsteMatrix Shaklee telah terbukti secara klinikal dalam meningkatkan penyerapan kalsium dan cara perbaik untuk mengukur penyerapan kalsium daripaad supplement adalah dengan mengukur perubahan tahap kalsium dlaam darah selepas penggunaan supplement.

Antara manfaat utama osteMatrik Shaklee adalah

1. Menguatkan tulang
Kalsium menghalang osteporosis, emnguatkan kuku, kerangka, gigi dan juga sistem saraf. Ia juga mampu merawat tulang retak, osteomalacia, kuku rapuh, ekzema, kekejangan, gusi berdarah dan merangsang darah untuk memekat.


2. Memperbaiki kekejangan dan kebas-kebas
pengambilan 600mg kalsium sebelum tidur mampu memperbaiki kebas-kebas, kekejangan, sakit sendi serta artritis


3. Meringankan stress
Iannya mampu mengimbangi tekanan darah sekaligus mampu memelihara denyutan jantung, impuls saraf, penenang saraf, menggalakkan tidur yang selesa. Juga memperbaiki depresi, mood yang swing, sakit kepala serta pitam.


4. Memperbaiki masalah haid
Kajian menunjukkan pengambilan 1000mg kalsium dan magnesium serentak mampu meringankan sakit sewaktu haid dan membantu dalam membuang air kecil


5. Pengalkalian tubuh
Kalsium adalah mineral alkalin, dan ianya berkesan memastikan imbangan pH tubuh. Ianya juga mampu menghalang obesiti sewaktu umur meningkat lebih-lebih lagi kalsium membantu sel menyerap nutrient serta merangsang detokfikasi


6. Memperbaiki hyperaktiviti perut dan sakit gastrik

7. Vitamin D
Meningkatkan penyerapan kalsium dan fosforus untuk meninggikan ketumpatan tulang, menguatkan kerangka serta memperbaiki penyakit periondontal. Vegetarian yang kirang terdedah kepada matahari sewaktu musim panas, individu melebihi 55 tahun, wanita hamil serta kanak-kanak perlu mengambil vitamin D

Masih mahu abaikan pengambilan kalsium??



Hubungi saya dengan kadar segera bagi mendapatkan sebarang rundingan atau konsultansi dan mengikut bajet cadangan anda. Untuk maklumat lanjut hubungi:

NURHANIM MOHAMED NOOR
SHAKLEE ID: 1076274
NO. HANPHONE: 010-9333205
FB:  Nur Hanim 


“Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya juga!

Hanya online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke group Eksklusif di Facebook”

NURHANIM MOHAMED NOOR
SHAKLEE ID: 1076274
NO. HANPHONE: 010-9333205
FB:  Nur Hanim 




Jangan lupa untuk klik pada butang g+ tanda sokongan anda kepada kami.

No comments:

Post a Comment