Kebaikan Vivix Shaklee yang Wajib Diselongkar dan Didedahkan Umum

Shaklee sudah bertapak di dunia lebih kurang 50 tahun malah di Malaysia sendiri, kehadiran shaklee dirasai ramai. Namun, di sebalik kemegahan Shaklee di Malaysia ni, ramai lagi yang masih tidak mengetahui akan kebaikan Vivix Shaklee. 


Dan sebelum kita pergi dengan lebih lanjut, ayuh kita kenali beberapa ramuan dalam vivix shaklee dan fungsi ramuan tersebut yang harus kita bongkar dan diselongkar..


Muscadine Grape
Anggur hebat ini adalah satu-satunya anggur di alam semula jadi yang mempunyai lebih dari satu kromosom yang mana dipercayai oleh ahli sains bahawa profil polyphenolnya berpotensi digunakan dalam memanfaatkan kesihatan.

Mengandungi asid ellagik dalam kepekatan yang tinggi, satu phyto-nutrient yang tidak dijumpai di dalam anggur jenis lain dan telah menunjukkan mempunyai ciri-ciri menghentikan kimia penyebab kanser, antivirus serta antibakteria


Carrot Purple
Sumber terbaik vitamin A dan mengandungi phytokimia termasuk karotenoids, phenolics, polyacetylenes, isocoumarins dan sesquiterpenes.

Ia juga mengandungi anthocyanins yang mana ia merupakan salahsatu anti oksida yang mustajab yang mana anthocyanins bertanggungjawab memberikan warna merah, ungu, serta biru pada buahan dan sayuran. Berry mengandungi kandungan anthocyanins yang tinggi terutamanya bluberry yang mempunyai anti oksida yang sangat tinggi tindakannya. Anthocyanins juga bertindak sebagai anti keradangan, anti-mikrobial serta anti-karsinogen. Tambahan pula, ia menampakkan kesan pada saluran darah, platlet dan lipoprotein yang berkebolehan dalam mengurangkan risiko penyakit koronari jantung

Asid klorogenik adalah merupakan antioksidan tertinggi dan memberi kesan serta bertanggungjawab dalam mengurangi diabetis yang dikaitkan dengan pengambilan kopi.


Elderberry
(Sambucus Nigra)
Mempunyai keberkesanannya dalam mengubati simptom flu, terutama influenza B. berry mengandnugi flavanoids, yang mempunyai ciri antioksidan yang tinggi dan dengan demikian akan mengukuhkan sistem imum dengan melawan jangkitan virus serta bakteria. Elderberry juga kaya dengan sebatian anthocyanins serta dapat mengurangkan simptom seperti sakit otot, sakit serta demam yang berkaitan influenza. 

Elderberry juga mampu memberi perlindungan kepada sistem kardiovaskular dan jantung termasuklah strok, serta serangan jantung. Selain itu ia mmapu mengurangkan stress, membantu penghadaman serta penglihatan

Polygonum cuspidatum
Digunakan dalam merumuskan supplemen anti-penuaan seperti resveratrol, yang juga terdapat dalam ekstrak kulit anggur merah dan juga biji anggur merah.

Membantu melambatkan proses penuaan, merendahkan kolestrol, merendahkan tekanan darah, meninggikan prestasi atlet dan mengurangkan berat badan.






Kebaikan Vivix Shaklee yang Wajib Diselongkar dan Didedahkan Umum:

- Kesan yang sangat baik untuk genetik regulators
- melindungi dan memperbaiki sel DNA
- Kesihatan sendi
- Meningkatkan sistem imuniti badan
- Kesihatan otak
- Kesihatan jantung
- Kesihatan hati
- Menggalakkan tenaga untuk sel tubuh
- Melambatkan penuaan
- Memanjangkan umur sel tubuh
- Menggalakkan mitokondria biogenesis



Ok, saya rasa saya takperlu jelaskan dengan lebih lanjut mengenai kebaikan vivix shaklee, mari kita lihat testimoni-testimoni mereka yang berpuas hati dengan vivix shaklee dan adakah anda ingin berdiam diri tanpa mengambil langkah bijak seperti mereka?

Renung-renungkan..

























Hubungi saya dengan kadar segera bagi mendapatkan sebarang rundingan atau konsultansi dan mengikut bajet cadangan anda. Untuk maklumat lanjut hubungi:

NURHANIM MOHAMED NOOR
SHAKLEE ID: 1076274
NO. HANPHONE: 010-9333205
FB:  Nur Hanim 


“Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya juga!

Hanya online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke group Eksklusif di Facebook”

NURHANIM MOHAMED NOOR
SHAKLEE ID: 1076274
NO. HANPHONE: 010-9333205
FB:  Nur Hanim 




Jangan lupa untuk klik pada butang g+ tanda sokongan anda kepada kami.

No comments:

Post a Comment