Cara Melebatkan Rambut Jarang di Tengah, Tepi dan Depan ataupun Anda Semakin Botakkk!!



Hello, hello, hello.. Kali ini saya akan berbicara mengenai cara melebatkan rambut jarang di tengah, tepi dan depan tetapi bukan di sikat.. Ha, seperti yang kita ketahui rambut yang lebat akan menjadi aset kepada penampilan kita samada nampak serabai, cantik atau kemas. Pentingnya untuk kita berdandan adalah supaya kita sendiri dapat merasai aura positif dan pentingnya kepada keyakinan diri. Tetapi, bagaimana mahu berdandan kalau rambut yang ada tupon tumbuh jarang-jarang.. bukan setakat jarang-jarang, malah boleh dibilang!! Hahhaha...


Ha, jangan risau yer, entry kali ni akan mengajar anda cara melebatkan rambut jarang di tengah, tepi dan depan tetapi bukan pada sikat. Pertama sekali, untuk melebatkan rambut anda, anda perlulah sentiasa membasuh rambut anda selalu supaya ianya kekal lembap tetapi awas! jangan basuh rambut anda dengan air panas tetapi carilah air sejuk untuk membasuh rambut anda. Tetapi, macammana??? Lupa ker...? Rambutkan jarang-jarang je tumbuh, takkan dengan basuhan yang kerap, ia mampu melebatkan rambut?? no no no no...


Ha, kalau dah tahu rambut tu jarang-jarang dan mahu lebatkannya, selalulah urut-urut rambut anda seperti anda mengurut bahagain badan yang lain. Tetapi diingatkan jangan mengurut terlalu kasar yer adik abang kakak sekalian. Dan jangan setakat raba-raba je kepala anda.. itu memang tak jadi apa lah.. Perasan atau tidak, jika kita ke kedai gunting atau salon, kepala anda akan diurut-urut


Makanan juga memainkan peranan yang penting dan untuk melebatkan rambut anda, makanan yang mempunyai kandungan Vitamin A dan D adalah sangat perlu, Ha, search lah kat Mr. Google yer apa makanan yang mampu melebatkan rambut anda seperti beberapa jenis sayuran serta buah-buahan. Sayuran dan buahan ini juga mampu membekalkan vitamin B6, zink serta magnesium yang mana ia mampu memberi kekuatan kepada urat rambut anda. Dah la rambut jarang, yang jarang-jarang tu pulak akarnya tak kuat, ha jangan kata nak melebatkan rambut, makin botak adalah...


Seterusnya adalah amalkanlah senaman pada setiap hari atau tiga kali seminggu yang mana sitausi ini akan menyebabkan aliran darah yang lancar sekaligus rambut anda akan semakin sihat dan apabila rambut bertambah sihat, secara tidak langsung ia juga akan melebatkan lagi rambut anda.. 


Pemilihan produk juga memainkan peranan yang penting dalam melebatkan rambut anda dan kalau boleh elakkan menggunakan syampu atau pelembap yang mempunyai kandungan bahan kimia yang terlalu banyak.





Prosante' Shaklee didatangkan secara khas bagi mereka yang ingin memiliki rambut sihat serta menawan dan mampu melebatkan rambut anda dalam masa yang singkat. Ujian Klinikal yang meluas telah membuktikan bahawa sistem penjagaan rambut Prosante secara semulajadi mampu mengurangkan kehilangan rambut waktu bersikat, meningkatkan ketebalan serta melebatkan rambut dan juga mengurangkan kerosakan untuk semua jenis rambut. 


Sistem Prosante tidak menanggalkan atau mengeringkan rambut anda malam mampu membantu anda mengekalkan kelembapan rambut dan melawan kerosakan. Situasi ini sekaligus akan membuatkan rambut anda semakin lebat. Keputusannya, niat anda untuk melebatkan rambut yang jarang-jarang akan  berjaya. 


Hubungi saya dengan kadar segera bagi mendapatkan sebarang rundingan atau konsultansi dan mengikut bajet cadangan anda. Untuk maklumat lanjut hubungi:

NURHANIM MOHAMED NOOR
SHAKLEE ID: 1076274
NO. HANPHONE: 010-9333205
FB:  Nur Hanim 


“Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya juga!

Hanya online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke group Eksklusif di Facebook”

NURHANIM MOHAMED NOOR
SHAKLEE ID: 1076274
NO. HANPHONE: 010-9333205
FB:  Nur Hanim 





No comments:

Post a Comment