Pengedar Shaklee di Selangor

Jangan Risau!!


UKM, Bandar Baru Bangi, Kajang, Putrajaya dan kawasan sekitarnya serta kawasan Hulu Langat juga terutamanya kepada penduduk Taman Sri Nanding, Perhatian!!


Extraordinary Supplement menyediakan COD (cash on delivery) terhadap sesiapa yang berminat dengan Shaklee. Berminat dengan produk Shaklee tetapi masalahnya tidak tahu bagaimana dan di mana mahu mendapatkannya. Situasi ini seringkali terjadi kepada segelintir peminat Shaklee. Buntu, malu serta berkira-kira bagaimana mahu mendapatkannya juga menjadikan anda sering menangguhkan niat untuk memiliki produk ini. Jangan risau, dengan Extraordinary Supplement anda boleh dapatkan produk Shaklee dengan segera tanpa perlu menunggu - nunggu akan kehadiran abang posmen sehingga mengganggu tugasan harian. 




Dan jangan malu untuk bertanyakan pasal Shaklee kerana pertanyaan anda merupakan satu penghargaan kepada kami di Extraordinary Supplement. Hubungi 010-9333205 jika ingin bertanyakan tentang produk-produk Shaklee serta  ingin bertanyakan kawasan COD dan anda juga boleh melayari http://www.extraordinarysupplement.blogspot.com/ jika anda ragu-ragu dengan kami. Dan kepada yang ingin bertanyakan mengenai keahlian boleh juga hubungi kami di 010-9333205. 


Selama 50 tahun, syarikat Shaklee telah menerajui dunia dari segi barangan ataupun produk kesihatan secara semulajadi dan tatkala ramai oranglain mengamalkan penggunaan plastik dan bahan-bahan sintetik, Shaklee telah kembali kepada bahan semula jadi.



Hubungi saya dengan kadar segera bagi mendapatkan sebarang rundingan atau konsultansi dan mengikut bajet cadangan anda. Untuk maklumat lanjut hubungi:

NURHANIM MOHAMED NOOR
SHAKLEE ID: 1076274
NO. HANPHONE: 010-9333205
FB:  Nur Hanim 


“Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya juga!

Hanya online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke group Eksklusif di Facebook”

NURHANIM MOHAMED NOOR
SHAKLEE ID: 1076274
NO. HANPHONE: 010-9333205
FB:  Nur Hanim 




Jangan lupa untuk klik pada butang g+ tanda sokongan anda kepada kami.




No comments:

Post a Comment