OmegaGuard Shaklee Minyak Ikan Terbaik Dunia




Apa kelebihan OmegaGuard Shaklee berbanding Omega produk lain yang berada di pasaran?

OmegaGuard Shaklee diekstrak dari ikan launt sejuk (sardin, mackerel, herring, anchovies) di perairan negara Jepun. Ia bukan berasal dari hati minyak ikan. OmegaGuard Shaklee adalah tiga kali lebih tumpat dari ketumpatan hati minyak ikan. Berbanding dengan produk Omega lain dipasaran, OmegaGuard Shaklee merupakan minyak ikan paling tulen di dunia yang mengandungi rangkaian spectrum penuh 7 jenis asid Omega 3 semulajadi termasuklah EPA, DHA, ALA dan banyak lagi. Satu sajian OmegaGuard Shaklee dapat membekalkan 905 mg asid-lemak omega-3 EPA dan DHA.


Kebanyakan pengusaha kilang menggunakan kaedah penyulingan tekanan tinggi untuk menghasilkan atau mengekstrak minyak ikan, akan tetapi kaedah ini akan memusnahkan sesetengah nutrient dan tidak boleh menapis kandungan logam yang membahayakan kesihatan. Shaklee menggunakan kaedah ultratulen begred farmaseutikal teknologi terkini untuk menghasilkan OmegaGuard Shaklee. Ia dihasilkan melalui satu proses penyulingan proprietari 3 molekul untuk mengekstrak asid lemak omega -3 yang paling tulen dan paling semulajadi dan menyingkirkan bahan berbahaya seperti plumbun, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin dan PCB (polyychlorinated-biphenyl - merupakan bahan kimia industri yang sangat toksik). 


American Public Health Association mengesyorkan makan ikan laut air dalam sekurang-kurangnya saiz kad permainan (playing cards) sebnayak dua kali seminggu yang mengandungi paras asid lemak omega-3. Ia mampu membantu mengurangkan risiko penyakit jantung sebnayak 44%.


Kenapa Ikan Laut Air Dalam?

Pada tahu 1970, seorang sainstis Amerika pemenang Nobel Proze telah menemui satu rahsia: Penduduk Eskimo yang hidup dalam persekitaran yang berbeza mempunyai tahap kesihatan yang berbeza.

Orang eskimo yang hidup di Greenland, Denmark yang bekerja sebagai nelayan tidak menghidapi sebarang masalah sakit jantung, lelah, tekanan darah tinggi dan kencing manis. Manakala, kaum eskimo yang menetap di Amerika Utara bekerja sebagai pemburu, dan makanan utama mereka ialah daging yang mengandungi banyak kolestrol, mengahdapi banyak masalah kesihatan yang berkaitan jantung.


Penyelidikan laut mengenai ikan air laut sejuk menunjukkan:

- Ikan dari air alut mengandungi asid lemak tidak tepu yang sangat tinggi iaitu EPa dan HDa yang boleh merendahkan lemak dalam darah, emnurunkan pengumpulan platlet darah dan melambatkan pembentukan thrombus, merawat penyakit lelah dan alahan kulit dengan berkesan.


Hubungi saya dengan kadar segera bagi mendapatkan sebarang rundingan atau konsultansi dan mengikut bajet cadangan anda. Untuk maklumat lanjut hubungi:

NURHANIM MOHAMED NOOR
SHAKLEE ID: 1076274
NO. HANPHONE: 010-9333205
FB:  Nur Hanim 


“Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya juga!

Hanya online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke group Eksklusif di Facebook”

NURHANIM MOHAMED NOOR
SHAKLEE ID: 1076274
NO. HANPHONE: 010-9333205
FB:  Nur Hanim 




Jangan lupa untuk klik pada butang g+ tanda sokongan anda kepada kami.



No comments:

Post a Comment