Kebaikan ESP Shaklee



Energizing Soy Protein (ESP)




Shaklee merupakan syarikat pertama yang mencipta makanan tambahan protein berasaskan kacang soya dan hakikatnya pengasingan protein yang pertama ini dicipta oleh Dr. Shaklee pada awal 70-an. Ujian klinikal telah membuktikan bahawa Dr. Shaklee telah lama mengetahui protein soya adalah faktor utama dalam penjagaan kesihatan yang unggul.


Esp ini diiktiraf di seluruh dunia dengan mempunyai kajian klinikal yang sangat ekstensif dan komprehensif serta memuliki kualiti protein yang tinggi yang pernah dihasilkan. Kacang soya yang digunakan dalam ESP Shaklee hanya mengandungi 'non-GMO (non-Genetically Modified Organism)' yang mana ianya diproses pada kadar suhu yang rendah. Tambahan pula, setiap 850 g (satu tin Energizing Soy Protein) dihasilkan dari 30 kg kacang soya dan memberikan sumber tenaga segera dan boleh bertahan lama.


Esp Shaklee juga menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Sangat sesuai digunakan kerana mengandungi kandungan Indeks Glisemik yang rendah dan sesuai dengan penghidap kencing manis.


Apa itu Indeks Glisemik?

Indeks Glisemik menempatkan kedudukan karbohidrat berdasarkan kesannya terhadap paras gula dalam darah. Karbohidrat yang memecah dengan cepat mempunyai indeks glisemik (G.I) yang tertinggi manakala karbohidrat dengan G.I yang rendah pula memecahkan gula dalam darah yang rendah amatlah penting dalam pengurangan berat badan dan penjagaan kesihatan dalam jangkamasa panjang.


1 hidangan ESP Shaklee = 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu, rendah lemak, tiada kolestrol, tiada asid uric dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia.


Manfaat Utama ESP:








ESP Shaklee juga boleh diamalkan oleh:

1. Ibu Hamil
2. Ibu Berpantang
3. Ibu Menyusu
4. Pesakit Lepas Pembedahan
5. Wanita yang Pentingkan Kecantikan
6. mereka yang Inginkan Gaya Hidup yang Sihat dan Bertenaga


Kami akan hantar pesanan terus ke pintu anda dengan kadar segera.

Hubungi saya dengan kadar segera. Jika anda mempunyai bajet yang terhad, silalah berhubung dengan saya untuk mendapatkan rundingan harga yang terbaik.. Anda buat, anda dapat.. Tak rugi mencuba..

Nama: Hanim
Emel: nur_galaxy@yahoo.com
Phone/message/wassap: 010-9333205
< 
“Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya juga!
Hanya online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia
masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke group Ekslusif di Facebook”

No comments:

Post a Comment