Set Pelangsingan Badan



''Untunglah kau, makan banyak manapun tetapi badan masih kurus serta lansing badan langsung tak berubah, tetapi aku makan sedikit sahaja tahu-tahu berat naik mendadak." 


Rungutan di atas biasanya didengari baik dari mulut lelaki mahupun perempuan. Masing-masing cemburu dan mahukan kelansingan badan yang biasanya dimiliki oleh orang lain. Sebenarnya faktor lansing badan ini ada kaitan dengan metabolisme tubuh yang berbeza mengikut individu. 

Sebenarnya metabolisme dan obesiti saling berkaitan dan ia merupakan kadar pembakaran kalori oleh tubuh di mana setiap individu mempunyai tahap metabolisme yang berbeza sekalipon gaya hidup, pola pemakanan serta aktiviti yang dilakukan tidak jauh berbeza. Jadi, adakah metabolisme ini boleh menurun?

Jawapannya boleh apabila terjadinya faktor-faktor berikut:
  1. Pengaruh usia
  2. Kumpulan jantina
  3. Waris atau keturunan
  4. Penghidap kencing manis
  5. Kalenjar tiroid kurng aktif 
  6. Cara hidup kurang sihat
Faktor-faktor di atas menyebabkan kadar metabolisme menurun dan situasi ini sedikit sebanyak mempengaruhi badan kita. Ada yang bertambah gemuk disebabkan pemakanan dan gaya hidup begini dan ada yang menyebabkan kelansingan badan semakin bertambah disebabkan faktor di atas.

Terdapat beberapa cara untuk tingkatkan metabolisme sekaligus mampu meningkatkan kelansingan badan iaitu

  1. Minum air putih secukupnya (3 liter setiap hari)
  2. Elakkan tekanan hidup
  3. Patuhi waktu tidur selengkapnya
  4. Banyakkan bersenam

Tetapi adakah semua itu mampu dipatuhi atau dilakukan oleh anda terutamanya bagi yang menghadapi kesibukan melampau akibat bekerja? 

Nutrisi Shaklee telah membantu mewujudkan kehidupan yang lebih sihat kepada berjuta-juta orang selema lebih kurang 50 tahun dan merupakan satu-satunya produk yang mesra alam. Untuk melihat produk Shaklee (Klik di sini).

Set Lansing Badan Shaklee mampu memberikan anda kepuasan, keanggunan serta bertenaga dan mampu meningkatkan keyakinan diri.


SET LANSING BADAN I

Cinch™ Shake merupakan minuman yang sungguh lazat dan berzat untuk membantu anda memelihara otot yang penting dan menjadikan anda sentiasa berasa kenyang dan berpuas hati di samping mengurangkan berat badan. Rumusan proprietary kami diperkaya dengan Leucine™ iaitu asid amino yang memberi signal kepada badan untuk memelihara otot semasa pengurangan berat badan. Dalam kata lain, leusina dalam Cinch™ Shake membantu anda menghilangkan lemak tetapi tetap memelihara otot anda. Boleh digandingkan dengan Cinch Energy Tea Mix.



Cinch Shake Mix (Vanilla/Cafe Latte/Chocolate) 15 servings = RM 170
Cinch Energy Tea Mix 28 sticks= RM 130
TOTAL = RM 300



SET LANSING BADAN II

Dengan tambahan Lecithin dan Herb-Lax, sistem pelawasan menjadi semakin baik. Lantas mengoptimumkan lagi keberkesanan produk Cinch Shaklee.




Cinch Shake Mix (Vanilla/Cafe Latte/Chocolate) 15 servings = RM 170
Cinch Energy Tea Mix 28 sticks= RM 130
Lecithin = RM 50
Herb-Lax = RM 50
TOTAL = RM 400





Anda juga boleh melihat Pakej Asas Set Shaklee kami jika set lansing badan kami tidak menepati bajet anda.

Kami akan hantar pesanan terus ke pintu anda dengan kadar segera.

Hubungi saya dengan kadar segera. Jika anda mempunyai bajet yang terhad, silalah berhubung dengan saya untuk mendapatkan rundingan harga yang terbaik.. Anda buat, anda dapat.. Tak rugi mencuba..

Nama: Hanim
Emel: nur_galaxy@yahoo.com
Phone/message/wassap: 010-9333205
< 
“Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya juga!
Hanya online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia
masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke group Ekslusif di Facebook”

No comments:

Post a Comment