Vitamin Shaklee Sesuai Diamalkan oleh Semua Lapisan Masyarakat di Malaysia, Indonesia, Brunei malah di Serata Dunia



As-salam semua, entry kali ini saya ingin bercakap mengenai vitamin shaklee yang mana kebanyakan daripada kita telah mengetahui akan kebaikan serta keberkesanan penggunaannya. Namun, tidak dinafikan bahawa terdapat sesetengah pihak ataupun segelintir daripada kita semua masih belum mengetahui apa itu vitamin shaklee.



Baiklah, sebagai pendahuluan ingin saya tegaskan dan kongsikan dengan anda semua wahai masyarakat bahawasanya vitamin shaklee sesuai diamalkan oleh semua lapisan masyarakat di Malaysia, Indonesia, Brunei malah di serata dunia. Mengapa saya berkata sedemikian?? Mengapa saya berkata vitamin shaklee sesuai diamalkan oleh semua lapisan masyarakat di Malaysia, Indonesia, Brunei malah di serata dunia..



Yang pertama sekali adalah kerana vitamin shaklee merupakan produk yang mesra alam dan benar-benar selamat untuk anda, rumah dan juga bumi anda. Hal ini kerana terdapat lebih 100 laporan saintifik, dan 90 daripadanya telah diterbitkan dalam jurnal saintifik sekaligus membuktikan bahawa vitamin shaklee adalah produk mesra alam.



Keduanya adalah kerana vitamin shaklee senang didapati iaitu hanya melalui pembelian secara online ahli-ahli yang berdaftar. Mudah, cepat dan senang!.. Bagi yang berada di Malaysia, anda boleh melayari laman web shaklee dengan hanya klik di sini, manakala bagi yang berada di negara lain selain di Malaysia, anda boleh merujuk kepada laman web yang telah ditetapkan oleh pihak shaklee. So, sebab itulah saya kata vitamin shaklee sesuai diamalkan oleh semua lapisan masyarakat di Malaysia, Indonesia, Brunei malah di serata dunia. sudah terang lagi bersuluh kan?? Jadi tunggu apa lagi..



Selain dari itu ataupon yang ketiganya, kita selaku penduduk di dunia ini sememangnya mempunyai masalah kesihatan bukan sahaja satu atau dua masalah, malah pelbagai masalah. Vitamin shaklee mampu mengurangkan atau mengatasi masalah anda kerana mempunyai pelbagai produk yang multifungsi atau serba boleh seperti ESP, OmegaGuard, Vivix , BComplex dan sebagainya. Pelbagai produk boleh disusunsuai mengikut keperluan nutrisi badan kita seperti set sembelit, set tonsil, set batu karang, set bersalin, set diabetis, set kurus dan lansing, set weghtgain, set esp, set bajet dan sebagainya. Jadi anda tidak perlu risau akan kepenggunaan vitamin shaklee.



Ok, bagaimana pula dengan lapisan masyarakat? Vitamin shaklee juga sememangnya sesuai bermula dari peringkat bayi sehinggalah dewasa matang. Bagaimana dengan peringkat bayi? adakah 1 hari kelahiran, 2 hari kelahiran ataupun 4 bulan selepas kelahiran? yer, dengan 1 hari kelahiran bayi anda boleh menggunakan vitamin shaklee. Tapi bagaimana? Kategori bayi boleh mendapatkan keperluan vitamni shaklee melalui si ibunya dengan cara penyusuan samada penyusuan terus ataupon penyusuan selepas susu dipam dan disimpankan.. si ibu yang mengambil vitamin shaklee akan membekalkan nutrient kepada si anak dengan jayanya.



Dalam dunia yang serta canggih ini, anda semestinya memerlukan supplement yang mampu memberikan anda sistem tubuh badan yang mantap. Oleh itu, vitamin shaklee juga menyediakan produk untuk detoks iaitu ia terdiri daripada beberapa vitamin shaklee dan untuk pengetahuan kita semua, bukan kita sebagai rakyat Malaysia sahaja yang perlu detoks, mana-mana negara yang mempunyai pemakanan yang tidak seimabng perlukan detoks. Vitamin shaklee sememangnya amat sesuai untuk proses detokfikasi ini.




Hubungi saya dengan kadar segera bagi mendapatkan sebarang rundingan atau konsultansi dan mengikut bajet cadangan anda. Untuk maklumat lanjut hubungi:

NURHANIM MOHAMED NOOR
SHAKLEE ID: 1076274
NO. HANPHONE: 010-9333205
FB:  Nur Hanim 


“Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya juga!

Hanya online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke group Eksklusif di Facebook”

NURHANIM MOHAMED NOOR
SHAKLEE ID: 1076274
NO. HANPHONE: 010-9333205
FB:  Nur Hanim 



No comments:

Post a Comment